donderdag 20 maart 2014

PAAS WORKSHOP

Kun je je ei niet kwijt? Last van een eierhoofd?
Kom gezellig ontspannen tijdens een workshop van
 Stampin' Unlimited! en ga met een Paas-waardige creatie 
naar huis.

Workshop te moeilijk?
Ach welnee; EITJE!! 
Voor iedereen te doen!!!




Tijdens deze workshop maken we een kaart en een snoepdoosje.
Voor de kaart gebruiken we de stempelset "Storybook Friends". 
We stempelen op aquarelpapier en kleuren
 de afbeelding in met markers .
Tevens leg ik je uit hoe je met de aqua painter werkt.


Het snoepdoosje maken we met de envelope punch board en kan
 eventueel gevuld worden met paaseitjes.
Ook de strik op de kaart is gemaakt met de envelope punch board.

---

KOSTEN:
€ 7,50 inclusief een kopje koffie of thee met iets lekkers.

---

DATA:
Woensdag 26 maart 10.00 - 13.00 uur
Woensdag 2 april 10.00 - 13.00 uur
Donderdag 3 april 18.30 - 21.30 uur


Doe je een bestelling van
€ 35,= of hoger dan krijg je de jaarcatalogus cadeau.
Tijdens de workshop zijn de catalogi te koop
voor € 5,= (normale prijs € 6,95)

---

Wat breng je mee voor de workshop:
Je basis materiaal zoals schaar, liniaal, potlood, snijmachine of mesje etc.
Heb je deze materialen niet; geen nood, je mag dan gebruik maken van mijn materialen.

---

Geef je vandaag nog op samen met je vriendinnen.
Ik heb plek voor 8 personen, dus reageer snel.

---

Kun je niet op de genoemde data of wil je zelf gastvrouw zijn bij deze workshop (met andere woorden: ik kom de workshop dan bij jou thuis geven), neem dan contact met me op.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten