woensdag 19 maart 2014

MIJN NAAM IS HAAS

En ik weet van niets....

Wat vinden jullie van mijn Paashaasje?



Het haasje heb ik met vijf verschillende ponsen gemaakt:
3 cirkelponsen (cirkels 3/4", 1 3/8" en 1 3/4")en 2 ovaalponsen.
de oogjes en snorharen tekende ik erop met een zwarte SU 
marker en het roze neusje ponste ik met mijn crop-a-dile.


Ik heb nog de oude ponsen (15 jaar oud en nog steeds SU-per!) maar als je ponsen nu aanschaft, krijg je de mooie platte exemplaren die gemakkelijk op te bergen zijn door hun vorm.

Het paarse papier komt uit de lijn DSP Regals, met mijn ovaal
 framelits sneed ik "eitjes" uit.
Voor het sentiment heb ik een heeeel klein beetje vals gespeeld:
Ik heb namelijk (nog) geen Paas stempels van SU! daarom heb ik dit tekstje gewoon uitgeprint vanuit Word. 
Soms moet een mens inventief zijn...

Ik heb net een leuke workshop achter de rug met een paar vriendinnen en 
vanmiddag ga ik de zoektocht voortzetten naar de letter E uit 
mijn nieuw aangekocht Morning Post alfabet.
Gisteren gebruikte ik stempels uit deze set en nu is de E zoek...




Ik heb mijn prullenbak al omgekeerd en al uren gezocht in mijn scrapkamer 
maar het kreng stempeltje is nergens te vinden.
Hebben jullie dat nou ook?
Ik kan er zo stront chagrijnig  hopeloos van worden...
Ik MOET en ZAL die stempel vinden
GRRRR....








Geen opmerkingen :

Een reactie posten