woensdag 2 april 2014

3 X HARDWOOD

Het motto van Stampin' Unlimited!  is "The sky is the limit"
 met andere woorden:
met de producten van Stampin' Up! is iedere stijl mogelijk.

Ik laat je drie verschillende voorbeelden zien:
Voor elke kaart gebruikte ik als basis dezelfde stempel "Hardwood" 
en ik stempelde met witte kraft inkt op bruin kraft papier


----------

De eerste kaart is in CAS-style gemaakt:


Deze kaart is vrij strak gehouden
Er is met drie elkaar complementerende kleuren gewerkt en er zitten geen tierelantijntjes op deze kaart.
(Uiteraard kan het nog veel strakker maar dan zou ik eigenlijk de hardwood stempel niet gebruikt moeten hebben, maar bijvoorbeeld op een witte ondergrond hebben gestempeld)

----------

De tweede kaart is een "medium" style kaart, maar neigt al behoorlijk naar Vintage.


De randjes van de kaart zijn gedistressed en de randjes van de roos zijn een klein beetje geschuurd om klein beetje een vintage effect te krijgen.

----------

De derde kaart is een vintage kaart.


Bij het maken hiervan heb ik behoorlijk vieze vingers gekregen!
Voor de bloemetjes gebruikte ik tissue paper dat ik met inkt bewerkte.
Alle randjes zijn gedistressed , er zijn sierlijke borders in de hoekjes van de kaart
gestempeld en ik gebruikte seambinding om het geheel af te maken
met een mooie strik.

Wat is jouw stijl?
Laat het me weten en volg een leuke workshop bij Stampin' Unlimited!
 in de stijl die jij verkiest. Keuze genoeg.

Graag tot ziens!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten