vrijdag 4 april 2014

NL CREATIVE TOUR

Vandaag is het zo ver: de NL Creative Tour vindt vandaag plaats in Houten en ik heb er enorm veel zin in!
De NL Creative Tour is een bijeenkomst van Stampin' Up! demonstratrices en wat er gaat gebeuren is voor een groot deel een verrassing... :-)




We hebben "opdracht" gekregen om allemaal onze eigen naam tag te maken, uiteraard enkel met gebruik van Stampin' Up! materialen.
Voor mijn tag heb ik de set Everything Eleanor gebruikt, en ook 
de prachtige "En Francais" stempel.
Mijn naam tag is op en top vintage!

Maar er is meer...
Het is gebruikelijk dat de demonstratrices swaps maken en deze onderling uitwisselen (swappen) om ideeën op te doen.

Ik heb er in totaal dertig gemaakt, voor meer had ik echt geen tijd, hierbij wat sneak-peeks:





Deze leuke kleine cadeautjes zijn gemaakt met een van mijn
 favoriete items van dit moment:
De Tag Topper Punch


In mijn volgende post zal ik laten zien hoe eenvoudig het is om zo'n leuk cadeautje in elkaar te zetten.
Zet hem op je lijstje: De Tag Topper Punch!

Er zijn trouwens nog plaatsen open voor de Tag Topper Punch workshops op 
9 en 17 april.
Klik op het plaatje voor meer infomatie:


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen