zondag 6 april 2014

SWAP TILL YOU DROP

De NL Creative Tour in Houten was een geslaagd event.
Leuk om mensen in het "echt" te ontmoeten, leuk om de workshop van Charlotte te volgen (wat een humor heeft zij!) en ook heel leuk om een cadeau uitgereikt te krijgen!


(Let vooral op de zelfgemaakte tag!)

Wat minder leuk was; uiteraard stond ik weer eens in 
de file en kwam daardoor te laat aan 
(en ja, ik was ECHT op tijd van huis gegaan).
Daardoor hadden een heleboel dames al hun swaps al 
geruild en bleef ik er met een aantal zitten.
Uiteraard geen enkel probleem; want die vinden ongetwijfeld
een heel goed ander thuis. (ik was wel blij 
dat ik er geen 60 gemaakt had!)

Goed nieuws voor wat betreft de Nederlandse taal: de tweede Nederlands-talige set is onderweg maar hoe die eruit ziet blijft nog een verrassing :-)

Zoals gezegd, van mijn 30 swaps heb ik er 20 kunnen ruilen en dit wat ik allemaal mee naar huis heb genomen:



De swap van Angelique verdient een speciale vermelding, want daar zit veel werk in en ziet er hartstikke leuk uit:


Zij maakte een mooi doosje met het Envelope Punch Board en deze geweldige sleutelhanger die ze zelf maakte zat erin (met het credo van Stampin' Up! erop)
Dank je wel Angelique! Ik zal er heel zuinig op zijn!

Het zien van al die swaps brengt mij weer op nieuwe creatieve ideeën en zo gaan we altijd maar door en door en door... heerlijk toch!

Ons cadeau (zie foto boven) was de Hip Hip Hooray kit waarmee
 je 20 kaarten kunt maken.
Niet gek voor € 24,95!



Er zit een heleboel in deze kit: kaarten (en enveloppes) voor 20 kaarten, maar ook inkt, leuke stempels, een clearblock en stickervellen. (en schattige mini-paperclipsjes)


Ik heb al eerder reclame gemaakt voor deze kit maar
het loopt nog geen storm.
En dat snap ik niet, want er is echt veel leuks mee te maken.
En er is meer:

Er zitten weliswaar voorbeelden bij die je exact na kunt maken en zo kom je dan aan je 20 kaarten maar je kunt natuurlijk 
ook iets anders verzinnen!
Een collega demo bracht mij op het idee om van een aantal enveloppen een mini album te maken en van het restant wat leuke tags.
Houd mijn blog in de gaten want mijn maaksels laat ik de komende week zien.

Laat zelf ook je fantasie de vrije loop, combineer deze kit met design papier dat je nog hebt liggen; de sky is de limit!
Laat zien wat je gemaakt hebt met deze kit; mail mij je foto 
en ik plaats hem hier op mijn blog!
Je kunt de kit bij mij bestellen door me een mail te sturen:
StampinUnlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten