maandag 21 april 2014

PROJECT LIFE

In een eerdere post vertelde ik al iets over de samenwerking tussen Stampin' Up! en Project Life van Becky Higgins.

Wel, voor iedereen die nog niet weet wat PL inhoudt (Project Life) inhoudt, hierbij een klein introductie filmpje door Shelli  Gardner (founder Stampin' Up!) en Becky Higgins (creator Project Life)



In het kort gezegd:
Met de materialen van Project Life - binnenkort dus exclusief verkrijgbaar via Stampin' Up! - kun je scrapbooken zonder al te veel "gedoe"
Je werkt met page protectors die ingedeeld zijn in vakken.
Daarin kun je je foto's stoppen of kaartjes die kant en klaar worden aangeleverd.
Op de kaartjes kun je tekst schrijven, stempelen, of ze opleuken met allerlei embellishments.

Het is een fantastische manier om een mooi foto boek samen te stellen zonder dat je halsbrekend moeilijke dingen behoeft te maken.
En ik vertel je een ding: het werkt verslavend!

In Nederland moeten we nog heel even geduld hebben; in Amerika lopen ze iets op ons voor en zodoende laat ik vast wat zien van de Amerikaanse website:



De prijzen zijn logischerwijze niet in euro's want zoals gezegd: we moeten nog heel even geduld oefenen voordat het op de Europese markt geïntroduceerd wordt!

Als je googlet op Project Life van maakster Becky Higgins, zul je veel leuke voorbeelden vinden.
Deze plaatjes haalde ik van de blog van Becky Higgings zelf:






Eerlijk gezegd kan ik niet wachten totdat de spulletjes beschikbaar komen....
Zucht...

geduld is een schone zaak ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten