zaterdag 28 juni 2014

A ROSE BY ANY OTHER NAME...

(would smell as sweet - Shakespeare)

Vorige week ging ik noodgedwongen met mijn "stippled blossoms" stempelset aan de slag om een stemmige kaart te maken.
Maar het werken met deze veelzijdige set smaakte naar meer!
Daarom maakte ik ditmaal een vintage slidercard in mooie rood-roze kleuren met dezelfde set.
Op de zijflappen die je uit kunt schuiven is ruimte om een boodschap te schrijven:




Als jullie dit lezen ben ik op scrap-weekend met 7 vriendinnen.
Uiteraard gaat er een heleboel gekwekt worden en of er veel uit mijn handen gaat komen, valt nog te betwijfelen!
In ieder geval komt er wel een hele volksverhuizing aan te pas om hobbyspullen voor 8 man (ahum: vrouw) vanuit alle windstreken in het land naar een 12-persoons- huisje in Limburg te verplaatsen....
Foto's volgen :-)
Dit is alleen nog maar mijn rotzooi:




Op maandag 30 juni gaat er weer een grote verzamelbestelling de deur uit.
Wil jij ook met de two-stel stempelset "stippled blossoms" aan de slag?
Laat het me dan weten, dan bestel ik hem voor je!
Mail me op StampinUnlimited@hotmail.com
of bel/app me 06 13 70 38 58.



Wil je tijdens een workshop zo'n mooie slidercard maken?
Dat kan! Bij jou thuis? Gezellig!
Informeer naar de mogelijkheden.

Tijdens de juni-maand kun je nog steeds instappen als demonstratrice
voor slechs € 65,=
Kijk hier voor alle informatie:



Geen opmerkingen :

Een reactie posten