woensdag 25 juni 2014

ZOMERKONINKJES!

Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die geen aardbeien lust...
Heerlijk vind ik ze!
Maar dan wel degenen die ik bij de boer haal en niet die uit de supermarkt; 
ik ben kieskeurig!



Ik bedacht me dat het leuk zou zijn aardbeien cadeau te geven 
in de nieuwe hamburgerbox van Stampin' Up! 

Ik vind die box echt SUPER LEUK!
Uiteraard kun je de box van allerlei prachtig papier stanzen maar ik koos hier voor eenvoudig kraft papier; des te beter komt de aardbei bovenop tot zijn recht.



Is die aardbei niet schattig? En zooooo simpel te maken!
Ik vond het patroon op pinterest, hier

Het tekst stempeltje dat ik hier gebruikte is stok-oud!
Het is weliswaar van Stampin' Up! maar helaas niet meer verkrijgbaar.
(volgens mij is het ouder dan 10 jaar!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten