maandag 23 juni 2014

TRAVELER

Ik heb al eerder gezegd dat ik direct verliefd werd op de "Traveler" stamp set zodra ik hem zag, en nu zeg ik het weer!

De kaart die ik hier laat zien was echter geen makkie...
Drie verschillende teksten zaten erop en degene die er nu op zit geplakt vind ik uiteindelijk de beste (hij is alleen niet van Stampin' Up!)

Tevens gebruikte ik de "World Map" stempel - voor de achtergrond - ook al een van mijn favorieten.
Ik ga deze twee stempelsets zeer zeker veel gebruiken bij mijn Project Life creaties; reken maar van yes!



Wil je deze twee mooie stempelsets bestellen?
Voor de Traveler set moet je nog heel even geduld hebben: die kan besteld worden vanaf 1 juli (aftellen!)
De World Map stempel kan nu al besteld worden.
Mail me of bel me om je bestelling door te geven.

Wil je een Project Life workshop bijwonen?
Mail me of bel me voor de mogelijkheden.
StampinUnlimited@hotmail.com
06 - 13 70 38 58



Zelf Stampin' Up! demonstratrice worden?
Bekijk hier de juni aanbieding: instappen voor maar € 65,=
Mail me of bel me als je meer informatie wilt hebben.
StampinUnlimited@hotmail.com
06 - 13 70 38 58



Geen opmerkingen :

Een reactie posten