vrijdag 18 juli 2014

FLUTTER AWAY 

 Vandaag  staat ons een warme, benauwde dag te wachten.
Ik heb in de namiddag een workshop en heb de gastvrouw al gevraagd een teiltje klaar te zetten voor mijn zweetdruppels :-)
Maar warm of niet, het wordt vast gezellig!

Dit kaartje maakte ik met een van mijn favoriete Stampin' Up! sets 
"Papillon Potpourri"
Het vlindertje bewerkte ik met mijn sponge daubers waardoor het net lijkt 
of ik met chalk heb gewerkt.
Ik stempelde met de "En Francais" achtergrond stempel op een stukje stof 
van IKEA ( "Aina") en rafelde de randjes.



Al met al een eenvoudig kaartje maar ik ben er tevreden mee!

Veel plezier allemaal op deze zomerse dag enne..
Vergeten jullie je niet in te smeren? 

---  

Juli actie

Bij besteding vanaf € 100,= geef ik een leuk mask cadeau.
Klik hier voor meer informatie.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten