woensdag 16 juli 2014

SHOW ME YOUR WORK!

Ik heb het vaker gezegd: laat me vooral zien wat je gemaakt hebt, 
want dat vind ik hartstikke leuk!
Iemand die dat maar al te vaak doet is mijn enthousiaste vriendin Kitty.
Bijna dagelijks krijg ik leuke appjes van haar met foto's van haar creaties.

Kijk zelf maar:



Hier ging ze aan de slag met de Tag Topper Punch en maakte verjaardags- traktaties voor het 5-jarige zoontje van haar vriendin.


Deze leuke kaart met vlaggetjes maakte ze met behulp van de 
Envelope Punch Board.
Omdat ze geen banner punch heeft, zocht ze een eenvoudige manier
 om vlaggetjes te maken en daarvoor is het Enveloppe Punch Board 
zeer geschikt.


Tenslotte nog een lief vintage kaartje gemaakt met de populaire set Chalk Talk
 en bijbehorende framelits.
Een lief knoopje met een stik bovenop, gerafelde en ge-inkte randjes, een vlindertje erbij en voila! Af is je vintage creatie!

En wat heb jij gemaakt met Stampin' Up! producten?
Stuur me een fotootje en als ik jouw foto op mijn blog plaats win je 
een kleinigheidje van Stampin' Up! 

Ik ben benieuwd....

---

En hier zijn ze weer, de weekly deals voor deze week.
Klik hier


Geen opmerkingen :

Een reactie posten