maandag 28 juli 2014

(J)OEHOE!!!

Een kaart met een uiltje (of eigenlijk twee kaarten) mag in mijn collectie 
natuurlijk niet ontbreken.
De owl builder punch is een van de topselling items van Stampin' Up! 
en terecht!
Behalve leuke uiltjes kun je er namelijk nog veel meer mee maken.
Zoveel zelfs, dat ik er een speciale workshop voor ingelast heb.
Tijdens deze workshop laat ik je zien wat je allemaal kunt maken met 
de owl builder punch


De uiltjes zijn zeer geliefd op kinderkaarten en kinderen vinden ze zelf ook 
heel leuk om te maken!
De wiebeloogjes heb ik bij de HEMA gekocht, die vind ik net iets extra's geven.



Interesse in een workshop owl builder punch?
Laat het me weten!
Mail me of bel/app me
Contactgegevens vind je hier

--

Juli actie

Gratis mask bij je bestelling vanaf € 100,=


klik hier voor meer informatie

Geen opmerkingen :

Een reactie posten