woensdag 30 juli 2014

CHOCOLADE BURGER & NIEUWE KERSTCATALOGUS

Voor een vriendin van me, die haar eigen cateringbedrijf heeft, maakte ik een 
leuke "All-Americain" hamburger box.
Maar wat stopte ik erin?
 Geen hamburger, maar chocolade truffels!


De hamburgerbox stanste ik uit kraftpapier en daarna bestempelde ik het doosje
 met de ster uit de Perfect Pennants set en gebruikte daarvoor de witte
 Craft Stampin inkt. 
Eigenlijk heel simpel, maar met een groots effect.
Een mooie strik eromheen en een leuke tag eraan en klaar!

'


Mijn vriendin vond het leuk en ik denk dat de chocolade truffels ondertussen 
allang op zijn.... :-)
Heb je een keer goede catering nodig voor een elke gelegenheid, neem dan  contact met haar op, zij maakt er beslist iets moois en lekkers van!
Je vindt haar bedrijf Mobile Bites hier

---



Gisteren lag de nieuwe seizoenscatalogus op de deurmat; 
boordevol met geweldige kerst- halloween- en herfstproducten.
Ik ben met een kopje thee lekker in de tuin gaan zitten en heb heerlijk gebladerd.
Een van de voordelen van demonstratrice zijn is, dat ik al op 1 augustus mag 
bestellen uit deze catalogus.
Lijkt jou dat ook wat? Neem dan contact met me op, samen kunnen we bekijken of het iets is voor jou om ook als demonstratrice van Stampin' Up! aan de slag te gaan.

Op 28 augustus mag iedereen mee bestellen, dus zorg dat jouw lijstje 
bij mij ligt voor de 27e augustus.
En hoe bepaal je nu wat je precies wilt bestellen?
Kom naar een van de make & take's die ik organiseer.
Je krijgt dan een nieuwe catalogus mee naar huis en kunt al wat producten bekijken en proberen.
Reserveer je plekje alvast.

DATA:
Woensdag 20 augustus 20.00 - 22.00 uur
Vrijdag 22 augustus 10.00 - 12.00 uur en 
van 15.00 - 17.00 uur
Zaterdag 23 augustus van 10.00 - 12.00 uur


---

Tenslotte nog de weekly deals voor deze week.
Zit er iets voor je tussen? 
Laat het me dan weten want op 1 augustus gaat er weer een bestelling uit!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten