vrijdag 1 augustus 2014

AUGUSTUS BIG SHOT ACTIE

Stampin' Up! lanceert een geweldig actie in de maand augustus (al zeg ik het zelf)
Als jij twijfelde over de aanschaf van een Big Shot is dit je kans.

GRATIS BUNDLE (stempelse & framelits) bij aanschaf van een Big Shot (104,95)

keuze uit:
1. Sumthin' with Bubbly Words € 35,50
2. Flowery Daydream € 55,95.
3. Decorative Goodies € 42,25
4. Celebrating Chalk Talk € 43,25
5. Bright & Beautiful Stars € 50,75.

Heb je al een Big Shot, dan koop jij deze bundles met € 15% korting!
(actieprijs hierboven reeds weergegeven)

Dat is niet verkeerd toch?

Bovendien kun je na aanschaf van je Big Shot direct aan de slag met je
 nieuwe stempels en framelits.

Ik zeg DOEN!


De actie loopt tot 31 augustus, dus twijfel niet langer want daar krijg je
 achteraf beslist spijt van!
(denk eens aan al die prachtige kerstcreaties die je zult kunnen maken met de Big Shot)

Waarom jij een Big Shot moet aanschaffen? Bekijk het filmpje!


Dit zijn foto's van de bundles die je kunt kiezen:

Bright & Beautiful Stars

Flowery Daydream

Sumthin' with Bubble Words

Decorative Goodies

Celebrating Chalk Talk

En om het nou nog eens extra aantrekkelijk te maken, geef ik er ook nog een Designer Series Paper Stack "Trim the tree" bij uit de nieuwe kerstcatalogus.
Een leuk blokje papier, boordevol met 48 velletjes leuk kerstpapier.

(Heel even geduld nog, ik heb het papier in bestelling staan, zodra het bij mij binnenkomt, zal ik er een fotootje van plaatsen :-)

Is dat een mooie aanbieding of niet?

Mail me vandaag nog je bestelling!
Stampinunlimited@hotmail.com

Mocht je nog vragen hebben n.a.v. deze aanbieding, stel ze dan gerust.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten