woensdag 27 augustus 2014

A LITTLE SOMETHING FOR YOU & WEEKLY DEALS

Vandaag geen creatie van mezelf maar van een collega demo, Wendy genaamd.

Wat is het toch leuk om deel uit te maken van de Nederlandse demo's groep!
Op onze gesloten Facebook pagina vroeg ik of iemand een paar vellen cardstock voor mij had omdat ik er net enkele te kort kom voor een workshop.
Onderling ruilen we en dat is reuze handig.
Wendy reageerde onmiddellijk en de volgende dag al lagen de vellen
 cardstock op mijn deurmat.
Toen ik de enveloppe openmaakte was ik blij verrast dat er zelfs ook nog een
 mooie zelfgemaakte kaart bij zat.
Om mij succes te wensen met mijn workshop!

Is dat niet lief?

Dank je wel Wendy!




Dit kaartje is gemaakt met de Hexagon Hive Thinlit:

 

Wendy gebruikte het SU-per leuke All Abloom papier:


En natuurlijk de populaire Papillon Potpourri set:


En om de vlinders die leuke glittering te geven gebruikte ze Dazzling Diamonds:


Een soortgelijk kaartje ga ik zeker eens proberen om ook te maken.
Misschien maak ik wel mijn eigen vintage versie van!

---

WEEKLY DEALS

Vandaag zijn er weer nieuwe weekly deals.
Je vindt ze ook in de rechter side bar.



---

Zit er iets tussen dat je graag wilt bestellen?
Dat komt dan goed uit, want morgen gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit!
Mail me je bestelling: StampinUnlimited@hotmail.com

---

INKTPADS OPENEN EN SLUITEN

Tijdens workshops merkte ik telkens weer dat mensen moeite hebben met het openen van de Stampin' Up! inktpads.
Terwijl het eigenlijk toch heel makkelijk is...
Dus hierbij een filmpje dat laat zien hoe eenvoudig het is: 



Wie zijn inktpads nu nog niet openkrijgt die eh... nouja... die mankeert 
wat aan haar handjes!

1 opmerking :

  1. Oh leuk, kaartje en dat filmpje... Zelfs voor collega's ergggg handig, want deze Demo had al een inktpad in tweeen liggen gister... Foutje of mankeer ik nu echt wat aan mijn handjes ;) X

    BeantwoordenVerwijderen