donderdag 28 augustus 2014

DE KERSTCATALOGUS IS ONLINE!!

Lang gewacht en stil gezwegen...
Eindelijk mag ik hem dan laten zien; de seizoenscatalogus voor dit najaar.
Klik op het plaatje:


Ga lekker achterover zitten en bekijk al die leuke kerst-, herfts- en halloween artikelen.
Ik weet zeker dat er iets voor je bij zit!
Als jij een van deze leuke artikelen wilt bestellen, stuur me dan een mail; 
op 14 september gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
StampinUnlimited@hotmail.com

Wanneer je liever de papieren versie ontvangt stuur je me een leuke kaart
met je adresgegevens, en sluit twee postzegels bij.
Ik stuur je de catalogus dan toe.
Een workshop boeken bij Stampin' Unlimited! mag natuurlijk ook!
Het maakt niet uit welke workshop; na afloop krijg je altijd de bovenstaande catalogus gratis mee naar huis!

Ik heb direct een leuke share voor jullie samengesteld uit drie 
afzonderlijke lijnen design kerstpapier.
Klik op het plaatje voor meer informatie:


Meer shares vind je in de rechter side bar van mijn blog.
Je kunt ook bovenaan de pagina op "shares" klikken.

De komende twee weken zal ik kerst creaties showen die ik gemaakt heb met artikelen uit de seizoenscatalogus dus houd mijn blog in de gaten!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten