vrijdag 29 augustus 2014

KERSTKAART "AN OPEN HEART"

Direct al bij het uitkomen van de nieuwe jaarcatalogus afgelopen juli viel mijn oog op de stempelset "An Open Heart"; ik ben namelijk dol op vogeltjes!

Het was een van de eerste sets die ik aanschafte en ik bedacht me, dat je er ook prima kerstkaartjes mee zou kunnen maken en dus voegde ik de daad bij het woord.


Fluitende vogeltjes heb ik al een tijd niet meer gehoord omdat de achterdeur telkens dicht is met al die regen... Normaal gesproken staat die deur altijd open als ik thuis ben (althans, in augustus) maar nu even niet.... Het was hier gisteren in huis zo koud, dat de verwarming aansloeg! 
brrrrr....

De kaart met de witte stippen die eigenlijk heel toepasselijk is voor een kerskaart, had ik over uit de Hip Hip Hooray kit.
Leuk toch? Het lijken net sneeuwvlokjes!
En als er nou geen "Merry Christmas" maar "Happy Birthday" bij zou staan, zou het net zo'n leuk kaartje zijn, al zeg ik het zelf :-) (ahum)

Zowel het vogeltje als het takje stempelde ik hier met Stazon en kleurde ik in
 met mijn blenderpennen.



---

SHORT & SWEET ACTIE

Vandaag is de laatste dag van de SHORT & SWEET actie



Als je wilt instappen als demonstratrice van Stampin' Up! doe dat dan NU;
 je kunt voor € 66,= aan gratis artikelen uitzoeken.
Om in te stappen schaf je een starterspakket aan en betaalt daarvoor € 129,=
Je mag echter voor € 195,= aan artikelen uitzoeken!
Wie wil dat nou niet?

Klik hier voor meer informatie.
Toch nog vragen?
Mail me of bel me
StampinUnlimited@hotmail.com
06 13 70 38 58

---

BIG SHOT ACTIE MAAND AUGUSTUS


Deze actie is bijna ten einde...
Nog tot 31 augustus krijg je bij aanschaf van een Big Shot machine (€ 104,95) 
een gratis bundle naar keuze kado (stempelset & framelits set)
Bestel de jouwe voordat de actie voorbij is!
Klik hier voor meer informatie.
Mail me je bestelling door: StampinUnlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten