maandag 1 september 2014

DINNER TIME - GOOD GREETINGS PART 2

Op 22 augustus postte ik al een bericht over de super leuke "Good Greetings" hostess set.
Deze set krijg je gratis als hostess wanneer de totale verkoop boven de € 300,= uitkomt tijdens jouw workshop.


Stempelset "Good Greetings"

Dit is dus een extraatje, want het gewone "uitzoekschema" blijft ook van toepassing:
Wordt er voor € 200,= verkocht, dan mag jij als hostess voor € 30,= uitzoeken
 uit alle actuele catalogi.

Wanneer het verkoopbedrag hoger ligt, mag jij als hostess ook voor een hoger bedrag uitzoeken. Kijk maar naar de staffel op blz. 236 van de jaarcatalogus, dan weet je alles!
De actie van de "Good Greetings" set loopt van 28.08.2014 tot en met 31.10.2014.


Ik maakte dit leuke plaatsnaamkaartje voor bij een (kerst)diner.
Uiteraard kun je "Merry Christmas" ook vervangen voor de naam van de genodigde.

Ik stempelde met de prachtige achtergrond stempel " I Love Lace" met de kleur "Lost Lagoon" op zilverpapier en liet dat voor de zekerheid een nachtje drogen.
Daarna plakte ik het papier op een houten knijper die ik bij Xenos kocht en 
klaar is de houder!
Het kaartje stanste ik met mijn Deco Labels Framelits.
Een paar glitters erop en klaar is Blinnie!!




Binnenkort laat ik mooie servethouders in dezelfde kleurstelling zien,  
daar volgt ook een workshop mee.
Dat wordt vast een top-kerstdiner!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten