woensdag 3 september 2014

NATURE'S PEACE KAART


De laatste weken heb ik een overdosis kerstmis gehad...
Terwijl het augustus was maakte ik een heleboel kerstvoorbeelden voor de make & takes's en de bijbehorende promotie van de kerst catalogus.
Man... ik kan bijna geen kerstkaart meer zien!

Geintje hoor!
Als ik alle gemaakte kerstcreaties hier heb laten zien ga ik weer gewoon verder waar ik gebleven was.  We moeten immers niet uit het oog verliezen dat het nog laaaaang geen kerstmis is, dus dat er ook nog een heleboel andere dingen gemaakt kunnen worden :-)

Bovenstaand kaartje maakte ik met de set "Nature's Peace" en eigenlijk was
 de kaart snel klaar.


Ik stempelde met Versamark op groen cardstock (Old Olive) en 
emboste daarna met witte embossing poeder.
 Een paar pareltjes erop en de kaart was af!
Nouja, bijna dan, want ik vond dat er nog wel een mooi randje aan mocht komen.
En dat randje maakte ik met mijn "Finishing Touches" Edgelits.


Niks meer aan doen zeg ik.
Eenvoud is schoonheid
Al zeg ik het zelf
:-)

---

WEEKLY DEALS


Klik hier voor de Weekly Deals.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten