vrijdag 5 september 2014

CARDINAL

De Cardinal is een vogeltje dat leeft in Amerika en dat ik met eigen ogen
 gezien tijdens een van onze reizen door de USA.
Toen ik het beestje de eerste keer zag, dacht ik dat het een of ander ontsnapt
 exotisch vogeltje was; ZO rood is dit beestje!
Denk dus niet dat ik overdreven heb met deze rode kleur; het is echt zoals-ie is!
En om het te bewijzen vind je onderaan de pagina van een echte Cardinal!




De stempelset waarmee dit kardinaaltje gestempeld is heet "Nature's Beauty"
Ik stempelde met Stazon en kleurde het vogeltje in met mijn blenderpennen
 en "Real Red" inkt. 

Eigenlijk wist ik nog niet zo goed wat ik ermee zou gaan doen toen ik bij Xenos een leuk wit kistje tegenkwam. Het kistje is helemaal glad, er zit niet eens een sluiting aan, en dat leent zich natuurlijk uitstekend om te beplakken!
Dus, ik beplakte het met het mooie kraft papier uit de kerstserie "Under The Tree Speciality Paper" en meneer de kardinaal kwam er bovenop!

Ik plakte ook nog een strookje papier op de onderzijde van het kistje en op de voorkant kwam een mooie brad van Stampin' Up! waarvan ik de pootjes met een 
ijzertangetje heb afgeknipt.

En dit is 'm dan: The Cardinal.


Is-ie rood of niet?


Geen opmerkingen :

Een reactie posten