vrijdag 15 augustus 2014

GRATIS ENTREE BEWIJS KNOTSGEKKE KAARTENDAGEN WINNEN & BLENDERPENNEN



De Knots Gekke kaartendagen in Den Bosch komen eraan.
Ik verloot daarom een GRATIS entree bewijs voor deze beurs die je
bezocht moet hebben!

Wat moet je doen om te winnen:
Wordt volger van mijn BLOG en laat een berichtje achter waarin je vertelt waarom jij vindt dat je het kaartje zou moeten winnen.

Op 21 augustus volgt de uitslag en maak ik bekend wie het gratis 
entree bewijs gewonnen heeft.

---

Hierbij een leuk kaartje dat ik maakte met gebruik van mijn blenderpennen:



Mijn camera heeft grote moeite met het fotograferen van rood- en paars tinten.
Of, wat je ook zou kunnen zeggen is, is dat ik niet kan fotograferen :-)
Het is maar net hoe je het ziet!
In ieder geval; ik vind de kleuren van deze kaart in het echt mooier dan op de foto 
maar beter dan dit krijg ik het niet dus jullie zullen het ermee moeten doen.

Ik stempelde met de prachtige nieuwe hostess set "Bloom with Hope" 
met zwarte Stazon Inkt.
Daarna kleurde ik met mijn blenderpen en Rich Razzleberry en Old Olive
 de bloem en de blaadjes in. 
Peace of cake! 
Je bent er eigenlijk zo mee klaar maar het resultaat mag gezien worden vind ik.

Wanneer jij hostess tijdens een workshop wilt zijn maak je kans om deze prachtige set gratis aan je verzameling te kunnen toevoegen.
Lees hier hoe het werkt.

1 opmerking :

  1. Hoi Belinda graag wil ik in aanmerking komen om een gratis kaartje te winnen voor kgk dagenbeurs, ik ga zeker maar gratis is toch net iets leuker, sta jij daar ook? Tot zaterdag de 23e, groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen