maandag 18 augustus 2014


MERRY CHRISTMAS KAART

Something old, something new...
Voor deze kerstkaart gebruikte ik verschillende stempelsets, 
zowel oude als nieuwe.


De dennenboom komt uit de set "Lovely as a tree" uit de jaarcatalogus.


Voor de achtergrond gebruikte ik de "Postcard" stempel en voor de postzegel
 gebruikte ik de stempelset "Postage Due" 
Deze beide sets komen uit de jaar catalogus.


"Merry Christmas" stempelde ik en ponste ik met nieuwe producten uit de
 kerst catalogus.


Deze set heet "Merry Everthing" en de pons heet "Note Tag Punch"
Je koopt ze als bundle voor €35,50 en hebt daarmee een multifunctionele set!
Je kunt ieder cadeautje snel voorzien van een leuke label maar uiteraard zijn de stempels ook prima te gebruiken voor het maken van kaarten.

Nog heeeel even geduld: op 28 augustus kun je via een link op mijn blog digitaal de kerstcatalogus inzien.

Liever een papieren versie?  
Dat kan! 
Doe een bestelling voor € 25,= of hoger en je krijgt er gratis de kerstcatalogus bij.

Ook kun je naar een van de gratis make & take's komen eind deze week.
Je kunt dan bovenstaande kerst artikelen en een heleboel andere kerstartikelen 
alvast zien en uitproberen.
Er zijn nog maar enkele plekjes vrij.
Klik hier voor meer informatie.


---

SHOW ME YOUR WORK!

De afgelopen week had ik weer de nodige mails in mijn inbox van enthousiaste
 klanten die hun maaksels instuurden.
Hoe vinden jullie deze prachtige creatieve kaart, geheel gemaakt met de
 "Flower Patch" stempelset.
Geweldig toch!


Met het insturen van deze leuke foto heeft deze klant een leuk presentje gewonnen
 dat reeds onderweg is. (zij wil liever niet dat ik haar naam noem)

Ben je ook trots op je gemaakte creatie?
Mail me een foto en misschien komt hij wel op mijn blog en win je een leuk kleinigheidje!

--- 

AUGUSTUS SUPER ACTIE:


Wees er op tijd bij en profiteer voor 31 augustus van deze super actie:
Bij aanschaf van een Big Shot voor € 104,95 een GRATIS bundle naar keuze
 (stempelset & framelits set). 
Klik hier voor meer informatie.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten