maandag 4 augustus 2014

HANG IN THERE

Voor iemand die dat heel erg goed kan gebruiken, maakte ik dit kaartje.
Ik stempelde eerst met Early Espresso op het Typeset Speciality DSP en daarna stempelde ik erover heen met Versamark om het daarna met witte 
embossing poeder af te maken.
De bedoeling van de twee kleuren over elkaar (niet precies over elkaar heen, maar een heeeel klein beetje ernaast) is om een schaduw te creëren.
Het is moeilijk te zien op de foto maar het zorgt voor een subtiel effect.


Tenslotte ging ik met mijn daubers over het kaartje met de kleuren 
crumb cake, old olive en soft sky.
Ik ben tevreden over het eindresultaat, vind het een lief kaartje geworden.
Ik hoop dat de ontvangster dat ook vindt!

---

AUGUSTUS BIG SHOT ACTIE

Laat die fantastische aanbieding niet aan je neus voorbij gaan.
Bij aanschaf van de Big Shot voor € 104,95 mag je een GRATIS bundle uitkiezen!
(stempelset en framelits set)

Klik hier voor meer informatie

---

GRATIS KERST MAKE & TAKE'S 

Geef je nu op! Er zijn nog plekjes vrij.
woensdag 20 augustus 10.00 - 12.00 uur
vrijdag 22 augustus 10.00- 12.00 uur en
15.00 - 17.00 uur
zaterdag 23 augustus 10.00 - 12.00 uur


Klik hier voor meer informatie.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten