woensdag 6 augustus 2014

FRIENDS WHO KNOW


Even tussendoor heb ik een lekker fris kaartje gemaakt met de superleuke stempel "Friends Who  Know"
Deze kaart was binnen 20 minuutjes af!


Gisteren zijn de nieuwe kerstartikelen binnengekomen, dus vandaag ga ik hard aan de slag met het maken van de nodige kerstkaarten- en decoraties.
Gelukkig is het vandaag geen 31 graden; anders had ik dat echt wel heel vreemd gevonden!
HO! HO! HO!


Binnenkort komen mijn creaties natuurlijk hier op mijn blog online en stuur ik een nieuwsbrief rond met alle workshops die eraan komen voor de feestdagen.
Wordt vervolgd dus.

---

WEEKLY DEALS VOOR WEEK 31

Let op! Voor de allereerste keer sinds de Weekly Deals zijn 
geïntroduceerd in Europa staat er een stempelset tussen. 
En het is nog een leuke ook!
"The Great Outdoors" heet hij en is een must voor iedereen die 
van kamperen houdt.
Uiteraard ook perfect te gebruiken in combinatie met je Project Life creaties.




Wil je een (of meerdere) artikelen uit de Weekly Deals aanbieding van
 deze week bestellen? Mail me dan:
StampinUnlimited@hotmail.com

---

AUGUSTUS BIG SHOT ACTIE 


Bij aanschaf van een Big Shot voor € 104,95, naar keuze een gratis bundle (stempelset en framelits set) uitkiezen.
Klik hier voor meer informatie

---

GRATIS (KERST) MAKE & TAKE'S EIND AUGUSTUS


Kom je ook naar een van de GRATIS make & take's eind augustus?
Je kunt dan de nieuwe kerst en herfst artikelen bekijken en uitproberen en je krijgt een seizoenscatalogus mee naar huis.
Uiteraard maken we ook nog een leuk kaartje!
Klik hier voor meer informatie en geef je vandaag nog op.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten