vrijdag 8 augustus 2014

BEARING GIFTS OF CHRISTMAS CHEER


En jawel hoor; de eerste kerst kaart is een feit!
Ik gebruikte voor deze kaart verschillende sets door elkaar:
De stempel met de beer heet "Bearing Gifts of Christmas Cheer" 
(hoe kan het ook anders? :-) en die kleurde ik in met mijn blenderpennen. 
Fluitje van een cent!


Op een kraft kaart stempelde ik met witte inkt sneeuwsterretjes
 uit de set "Letterpress Winter".


Tenslotte stanste ik uit zilver papier en uit blauw vellum nog een een paar ijskristallen. Hiervoor gebruikte ik de "Snowflake Card Thinlits Dies" 
In die set zitten o.a. twee ijskristallen en ik gebruikte de kleinste.


Ik ben er helemaal happy mee, en ga gauw verder naar de volgende kerst creatie.
Het schijnt slecht weer te worden komend weekend...
Kom maar op! Ik hou mezelf wel bezig! :-)

---

Kom je ook naar een van de make & take's op 20, 22 of 23 augustus?
De ochtendsessie op 22 augustus is bijna vol, dus geef je snel op.
Hier vind je meer informatie.


---

AUGUSTUS BIG SHOT ACTIE

Laat die Big Shot niet aan je neus voorbij gaan!
Bij aanschaf van een Big Shot in de maand augustus voor € 104,95 mag je een
 GRATIS bundle uitkiezen (stempelset & framelit set)
Hier vind je meer informatie.



1 opmerking :