maandag 11 augustus 2014


THE SECRET OF LIFE

We hebben een weekend met veel regen achter de rug.
(Tenminste, hier in  Westmaas heeft het behoorlijk geplenst)
Tja, en wat doet een mens als het regent?
Stempelen natuurlijk :-)
Dit kaartje maakte ik met de mooie stempels uit de sets  "From My Heart" 
en "Papillon Potpourri"



 Ik stempelde met de kleur "Rich Razzleberry" die prachtig uitkomt 
op het gele papier (oude lijn)
De vlinders stempelde ik met "Blackberry Bliss" waarna ik ze met mijn
daubers verschillende kleurtjes gaf en ze uitponste.

Voor de vintage label gebruikte ik very vanilla papier en stempelde 
daar met "Baked Brown Sugar" eerst met de achtergrond stempel 
"Dictionary" op.
(Voor een vintage effect be-inkt je de stempel en daarna veeg je hier en daar
wat inkt weg met een tissue, daarna maak je je afdruk)
Iets dat ook een heel leuk effect geeft is het gaatjes randje rond de label.
Hiervoor gebruikte ik het "Essentials Paper  Piercing Pack"
Tot slot nog een leuk geborduurd randje en voila; 
weer een kaartje voor bij de verzameling!

Met mijn "Apothecary Accents" framelits ponste ik het
 mooie label uit en tja.. daarvoor heb je dus een
 Big Shot nodig!
Mijn eigen Big Shot is meer dan 10 jaar oud en heeft een vies blauw kleurtje.
Maar hij doet het al die jaren al geweldig en ik lieg niet als ik zeg 
dat ik het ding vrijwel dagelijks gebruik.
Echt waar!


Wil jij nou ook graag zo'n Big Shot aanschaffen?
Dan is dit je kans!
In de gehele augustus maand mag je namelijk bij aanschaf van een
 Big Shot voor € 104,95 er een GRATIS bundle (stempelset & framelits set) 
bij uitzoeken  t.w.v. € 50,= 
Enne... de nieuwe Big Shot is prachtig zwart!
Klik hier voor meer informatie.


---

20, 22 en 23 augustus: 
GRATIS make & take's bij mij thuis in Westmaas.
Er zijn nog enkele plekken vrij.
Reserveer vandaag nog!
Klik hier voor meer informatie.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten