zaterdag 13 september 2014

CHRISTMAS CRACKER MERRY EVERYTHING

Een Christmas cracker met je Envelope Punch Board maken is een eitje!
Ik zal volgende week even een werkbeschrijving plaatsen, want ik heb het nu veel te druk met het verwerken van al mijn bestellingen :-)

Kijk eens wat er allemaal in mijn gang staat dat naar klanten verzonden
 moet worden:


Nou, ik ben wel even zoet vandaag, dat snap je! 

Maargoed, terug naar de Christmas Cracker.
Deze variatie maakte ik met het leuke nieuwe kerst papier "All is Calm"
Een paar glitters erop en voila! Klaar is je cracker.




Binnenkort komt er een kerst-supplement uit, met NOG meer
 leuke kerstproducten.
Al nieuwsgierig? Even geduld nog!
Een ding kan ik wel alvast verklappen: er zit een ontzettende leuke kit bij 
waarmee je zelf 26 stuks (!) sterdoosjes kunt maken in 
verschillende afmetingen.
Is dat leuk of is dat leuk?
De kit staat alvast op mijn verlanglijst!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten