woensdag 17 september 2014

PETITE PETALS KERSTKAART & WEEKLY DEALS

De kaart met de petite petals uit deze post vond ik zo mooi, dat ik me bedacht 
dat ik ook wel een kerstkaartje in dezelfde stijl zou kunnen maken.
Dit is het resultaat:


Eigenlijk zijn die bloemetjes voor een heleboel dingen geschikt.
(Ik heb nu alweer een zelfde soort kaartje in mijn hoofd met herfst kleuren
 zodat ik een "herfstkrans" kan maken)
Zucht.. had ik toch maar wat meer tijd...

Ik heb zoveel leuke ideetjes in mijn hoofd en het is zulk prachtig weer!
Dan kun je toch niet met goed fatsoen binnen gaan zitten knutselen?
(of toch?)
Bovendien is de tuin hard op weg om een echte jungle te worden 
dus ik moet aan de slag...
Fijne dag in de zon allemaal!







---

WEEKLY DEALS


Zit er iets voor je tussen?
Laat het me dan weten.
StampinUnlimited@hotmail.com



Geen opmerkingen :

Een reactie posten