vrijdag 19 september 2014

VINTAGE FRIDAY

Eerstvolgende verzamelbestelling = 25 september

Voortaan wordt vrijdag de vintage dag!
Ik heb besloten om iedere vrijdag een vintage creatie te plaatsen (zou ik het volhouden?) en vandaag is de eerste vintage creatie aan de beurt.

Maar eerst laat ik jullie een filmpje zien waarin je de diverse mogelijkheden 
kunt zien voor het werken met de thinlits little letters:



Letters (en cijfers) zijn natuurlijk items die je veel zult gebruiken.
Of je nu een leuke kaart maakt, of scrapbookt, telkens zul je weer teksten willen maken of jaartallen o.i.d. willen gebruiken.
Stampin' Up! heeft vele mooie stempelsets met cijfers en letters maar met de thinlits kun je nog een stapje verder gaan.
Je kunt immers zelf samenstellen wat je wilt maken!
Met name wanneer je met Project Life aan de slag gaat zijn cijfers en letters
 uiteraard onmisbaar (en daarom heb ik de thinlit letters dus maar gauw op mijn 
verlanglijst gezet!)

De cijfertjes uit de set "File tabs" heb ik wel in mijn bezit, en dit is 
wat ik ermee gebrouwen heb:




Een heel "zoet" kaartje voor een jarig baby-meisje.
Heerlijk vind ik het om zo'n op-en-top roze kaartje te maken!


Donderdag 25 september gaat de eerstvolgende verzamelbestelling er weer uit.
Geef je me jouw wensen tijdig door?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten