maandag 29 september 2014

FOUR FEATHERS TAG TOPPER PUNCH DOOSJE

Ik moest voor iemand snel een leuk kleinigheidje maken en 
dus flanste ik dit in elkaar:
(gek woord eigenlijk; "ik flanst, hij flanst, wij hebben 
geflanst hahaha :-)



Ik gebruikte de Tag Topper Punch om het doosje te maken en de "Four Feathers"
  Stamp Set voor het maken van de veertjes.
Het tekstje "Just For You" komt uit de stempelset "Label Love
De tutorial voor het maken van het doosje vind je hier




---

En kijk eens wat een verrassing: toen ik onlangs naar een hogere titel promoveerde als Stampin' Up!  demonstratrice stelde mijn upline daar
 een mooi cadeau tegenover.
Dit viel een tijdje geleden op mijn deurmat:


Een prachtige stempelset met een lief kaartje erbij.
Dankjewel Miranda!

Lijkt het jou ook leuk om demonstratrice te worden? Ik nodig je hierbij van harte uit in ons "Team Stampin' Unlimited!"
Wanneer je in de maand oktober instapt, krijg je zes maanden
 lang designer papier GRATIS!
Wie wil dat nou niet?

Hier vind je alle informatie, maar mocht je nog vragen hebben mail me dan gerust.
StampinUnlimited@hotmail.com
Bellen of appen mag ook; contactgegevens vind je op de contact pagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten