woensdag 1 oktober 2014

STAMP, STOCK & SAVE
&
INSTAPACTIE PICK A PACK OF PAPER


Van 1 - 6 Oktober lanceert Stampin' Up! een leuke actie:

Op een geselecteerd aantal artikelen krijg je 15% of zelfs 20% korting.
Een ideale gelegenheid dus om je voorraad aan te vullen of om je inkpad-collectie compleet te maken.


(klik op het plaatje)

In bovenstaand overzicht zie je wat er allemaal aangeboden wordt met korting,
bovendien krijg je op alle individuele inkpads 15% korting.

Je kunt ook hier klikken voor een totaaloverzicht (website)
Voor alle artikelen geldt: zo lang de voorraad strekt.

De stempelsets met korting heb ik hier even op een rijtje gezet:


Big News 


Petite Pairs 


Choose Happiness 


So Very Happy = helaas inmiddels al uitverkocht.


Playfull Pennants 

Op 5 oktober doe ik weer een verzamelbestelling: wanneer je een of meerdere van deze aktie artikelen wilt bestellen, laat het me dan weten voor 5 oktober.

---

INSTAPACTIE

Stampin' Up! lanceert (alweer) een leuke, nieuwe instapactie:


Stap je tussen 1 - 24 oktober in als nieuwe Stampin' Up! demonstratrice, 
dan krijg je iedere maand een pak designer series papier, zes maanden lang.
Dat is snel verdiend!

Ik heet je van harte welkom in Team Stampin' Unlimited!
Wil je meer weten? Klik dan hier
Geen twijfels meer?  Wil je gelijk instappen, klik dan hier

Nog meer vragen? Mail me op StampinUnlimited@hotmail.com
of bel/app me
contactgegevens vind je op de contactpagina.

---

En dan tenslotte, laat ik ook nog een kaartje zien :-)
Met de snowflake thinlit maakte ik deze kaart:


Het lijkt zo op het eerste gezicht best een ingewikkelde kaart om te maken
 maar dat is het helemaal niet. De snowflake thinlit doet eigenlijk al het werk 
voor je: de kaart komt bijna kant-en-klaar uit je Big Shot!


Na het stansen vouw je de kaart op de vouwlijnen en kun je hem aankleden
 zoals jij dat wilt.
Ik gebruikte daarvoor de stempelset "Letterpress Winter"
De mooie ster die in deze set zit, past precies in de uit-gestanste ster; 
een kind kan de was doen :-)


---

WEEKLY DEALS

En tot slot de weekly deals van deze week


(klik op het plaatje)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten