maandag 13 oktober 2014

CURVY KEEPSAKES DOOSJE

Gaap...
Ik heb een druk weekend achter de rug... 
Op zaterdag liep ik met mijn collega's door het Rijksmuseum in Amsterdam (mooi!!!) en op zondag gaf ik een workshop in Vianen.

Tijdens de workshop "World of Dreams" maakten we drie kaarten
in een leuk opbergdoosje.
Er werd heel wat afgelachen en er zijn mooie creaties gemaakt:




Wil je ook zo'n gezellige workshop volgen?
Bekijk dan het workshopaanbod hier of stuur een mailtje voor meer informatie:
StampinUnlimited@hotmail.com
Veel is mogelijk!

---

Mijn teamgenootje Kitty van 't Hof heeft helaas geen eigen blog, maar ze maakt WEL prachtige creaties.
Laatst kreeg ik dit schattige doosje van haar:



Het doosje sneed ze uit met de Big Shot, ze gebruikte daarvoor
de Curvy Keepsakes Framelits.
Ze stempelde met Baked Brown Sugar op Whisper White papier en gebruikte 
daarvoor de stempelset "Papaya Collage"
Die set is helaas niet meer te koop, maar er zijn prachtige andere sets met
 vogeltjes voor in de plaats gekomen dus niet getreurd!
Woon je in de omgeving van Vianen, dan kun je je Stampin' Up! spulletjes
 bij Kitty van 't Hof bestellen.

Kittyvanthof@gmail.com

---


A.s. zaterdag vind de teamdag van Stampin' Unlimited!  plaats bij mij thuis.
We bespreken Stampin' Up! zaken, wisselen tips uit en uiteraard wordt er ook nog een klein workshopje gedaan.
Als jij erover nadenkt om demonstratrice te worden, kom dan a.s. zaterdag
gezellig langs om de sfeer te proeven in ons gezellige team.
Je bent van harte welkom, geef je uiterlijk tot a.s. donderdag 16 okt. bij mij op.

Ik vraag een kleine vergoeding voor materiaalkosten van € 4,50

Als je in de maand oktober instapt als nieuwe demonstratrice (tot 24 oktober) 
dan verdien je daar direct al iedere maand een pak designer papier mee, 
zes maanden lang!

Lees er hier meer over

Geen opmerkingen :

Een reactie posten