woensdag 15 oktober 2014

BLENDED BLOOM KERSTKAART

eerstvolgende verzamelbestelling = 19 oktober

Het is weer eens wat anders zo'n zwart-witte kerstkaart...
Ik vond dat er dan tenminste wel een knalrode bloem in het midden moest om de boel een beetje op te fleuren!


Moest ik in het begin een beetje wennen aan de Blendabilities; inmiddels ben ik fan!
Nu ik ontdekt heb dat ik al mijn parels, bling, knoopjes en nog veel meer dingen kan kleuren met mijn Blendabilities zie ik mogelijkheden!

En eerlijk is eerlijk, deze bloem blijft hartstikke mooi.




Wil je geen hele lijn designer papier aanschaffen omdat je dat te duur vindt?
Kijk dan eens bij mijn paper shares, daar zit vast iets voor je tussen!

---

WEEKLY DEALS



Interessante weekly deals deze week!

Wat te denken van de card thinlits die maar liefst € 10,= zijn afgeprijsd!
Zondag 19 oktober gaat de volgende verzamelbestelling eruit, wil je een artikel uit het weekly deals aanbod bestellen, laat het me dan voor zondag 19 oktober weten.



---

PICK A PACK OF PAPER


Deze leuke actie is bedoeld voor nieuwe demonstratrices.
Stap je in als nieuwe Stampin' Up! demonstratrice, dan krijg je zes maanden lang, iedere maand een pak designer papier cadeau!
Leuk toch!
Kijk hier voor meer informatie.

Twijfel je nog?
Geef je dan op voor de Teamdag van Stampin' Unlimited! a.s. zaterdag 18 oktober in Westmaas.
Hier vind je meer informatie.

Geen twijfels meer?
Wil je direct instappen?
Klik dan HIER

Geen opmerkingen :

Een reactie posten