vrijdag 17 oktober 2014

VINTAGE FRIDAY

eerstvolgende verzamelbestelling = 19 okt

Het is vintage friday en ik heb geen creatie om te laten zien..
Hellup!!
Ik heb het zo druk als een klein baasje (in dit geval is het kleine baasje genaamd Blinnie 1.84mtr) met het voorbereiden van de teamdag van Stampin' Unlimited! morgen en een workshop die ik geef op zondag.....

Teamgenootje Kitty kwam te hulp!
Zij maakte deze leuke diagonale vintage vouwkaart:


In dit filmpje kun je zien hoe je de kaart maakt:


Je kunt dit filmpje ook vinden onder mijn tutorials in de rechter side-bar.
Hij heet daar "Twisted Card"

Allemaal een fijn weekend toegewenst, ik ga verder met alle voorbereidingen.

---

WORKSHOP "WORLD OF DREAMS"

Er zijn nog een paar plekjes beschikbaar bij de workshop 
"World of Dreams" a.s. woensdag.


Kijk hier voor meer informatie.
Geef je vandaag nog op!
StampinUnlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten