maandag 20 oktober 2014

TEAMDAG STAMPIN' UNLIMITED!

Afgelopen zaterdag vond de gezellige teamdag van 
Stampin' Unlimited! plaats.
Wat een lol hebben we gehad! Het was echt ontzettend leuk en er zijn
 mooie creaties gemaakt.
Alle deelneemsters hadden swaps voor elkaar gemaakt, dit zijn mijn swaps:



 We deden een leuk workshopje dat ik had voorbereid en maakten dit tasje:




Dit zijn de tasjes die tijdens de workshop gemaakt werden:


Van te voren had ik mijn swaps en het tasje dat we tijdens de workshop zouden gaan maken netjes uitgestald op mijn "showkastje":


En kijk eens hoe het er aan het einde van de dag uitzag toen iedereen
 haar maaksels had uitgestald.
Geweldig toch!


Onnodig te zeggen dat er hele mooie swaps zijn gemaakt:

De swap van Kitty: 
prachtige kaarten met bijbehorende enveloppes


De swap van Silvia:
Gummetjes verpakt in een schattige wikkel met bloemetjes erop


De swap van Saskia:
Zij maakte mooie tags in naturel tinten


Kitty was nog extra bezig geweest met haar uil pons en had voor ons 
allemaal NOG een leuk kleinigheidje:


Overigens had Kitty ook de culinaire aankleding voor haar rekening genomen (iets waar ik erg dankbaar voor ben want ik houd WEL van
 lekker eten maar NIET van koken)

Ze schotelde ons heerlijke wraps met zalm voor en zelfgemaakte scones 
met clotted cream en orange curd.
Mjammie!
En geloof het of niet; op deze 18e oktober aten we al dat lekkers op in de tuin in het zonnetje want wat een prachtig weer was het :-)



Kitty heeft haar eigen catering bedrijf, MOBILE BITES, en je kunt bij haar terecht voor feestjes en partijen. Kijk maar eens op haar facebookpagina.
Kittyvanthof@gmail.com

Na de lunch had ik een kleine de Stampin' Up! quiz georganiseerd (10 vragen over Stampin' Up!) en teamgenootje Kitty ging met
 de eerste prijs naar huis:
de leuke stempelset "Good Greetings"


Saskia en Silvia wonnen respectievelijk een hartjes-mask en 
een cardkit met Santa & Co. kerstpapier.

We wisselden tips uit:



Saskia liet haar mooie Project Life album zien:




En we hadden gewoon EEN HELEBOEL LOL!



v.l.n.r.
Saskia, Belinda en Silvia
Op de voorgrond Kitty

Denk jij nou "Dat ziet er gezellig uit! Daar zou ik ook best deel van willen uitmaken!"
Dat kan. Geef je vandaag nog op als demonstratrice van Stampin' Up! en
jij bent de volgende keer ook van de partij.
Waarschuwing: je moet wel van lachen houden :-)

Klik hier om je in te schrijven als demonstratrice.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten