maandag 24 november 2014

BEURSVERSLAG

Wat was het gezellig op de beurs in Rijswijk het afgelopen weekend!
HEUL VEUL mensen kwamen een make & take doen (na nummer 20 ben ik de tel kwijt geraakt) en 's avonds was ik compleet gevloerd!



Vaste klanten kwamen gezellig langs voor een babbeltje (en de make & take uiteraard) en nieuwe klanten waren zeer geinteresseerd in het Stampin' Up! concept



De make & take die ik ontworpen had viel zeer in de smaak, veel mensen meldden ook dat ze hem in de boom zouden gaan hangen.


Hierbij op verzoek nog even materialen die ik gebruikte voor deze 
leuke candy wrapper:

Stempelsets:
-Lovely as a tree
-Gorgeous Grunge
-Merry Everything
Tools:
-Tag topper punch
- Merry Everything punch
Inkt:
-Cherry Cobbler
-Mossy Meadow
-Craft ink (wit)
-  Crumb Cake papier.
Papier:
-Crumb Cake
Embellishments:
-Plakpareltjes (gekleurd met een Cherry Cobbler Blendability)
-Dun zilver lint

Wil je een van deze artikelen bestellen of heb je vragen,
mail me dan op StampinUnlimited@hotmail.com

---
SEMI-VINTAGE

Het onderstaande kaartje dat ik maakte vind ik niet helemaal vintage,
maar toch wel een klein beetje.
Vandaar de titel "SEMI-VINTAGE"
(ach ja, ik klets ook maar wat)

Blikvanger is natuurlijk de  mooie bloem uit de stempelset "Mixed Bunch"


Ik embosste de bloem met wit embossingpoeder en daarna bewerkte ik het ondergelegen papier met mijn daubers en verschillende kleuren inkt.
Je zou de bloem ook kunnen stempelen met witte inkt, maar als je wilt
dat hij echt wit wordt, moet je Ariel embossing poeder gebruiken.
Het is eigenlijk heel simpel, maar het resultaat is erg leuk!


De tekststempel "Seasons Greetings" komt uit de stempelset 
"Bright & Beautiful"


Als achtergrond stempel gebruikte ik de "Hardwood" stempel


Het tekstje tenslotte, sneed ik uit met mijn Project Life framelits.


---

INSTAPACTIE VOOR NIEUWE DEMONSTRATRICES


Denk jij erover om ook demonstratrice te worden voor Stampin' Up!, 
dan is dit je kans!
Deze week is er namelijk een unieke acties voor iedereen die in wil stappen:

Ontvang enkel deze week 25% korting op je starterspakket.
Je betaalt €96,75 ipv € 129,=
Je zoekt nog steeds ter waarde van € 175,= uit.
Ontvang daar bovenop 5% extra over je omzet in december.
-Eenmalig 30% (ipv 20%) op je eerste bestelling van € 200,= voor 31 december

Hier vind je meer informatie.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan op Stampinunlimited@hotmail.com

*actie is geldig van 25 november tot 2 december

Geen opmerkingen :

Een reactie posten