woensdag 26 november 2014

THINKING OF YOU AT CHRISTMAS

Komend weekend zit ik in een huisje in Limburg met 8 scrapvriendinnen.
Ik hoef vast niet te zeggen dat ik er zin in heb!
Ons laatste weekend ligt nog vers in mijn geheugen, heerlijk om met zijn allen bij elkaar te zijn, te lachen, te huilen, te klagen en weer te relativeren en vooral te hobbyen, VEEL hobbyen :-)

Anders dan het voorgaande weekend ben ik nu van plan om NIET de inhoud van mijn gehele hobbykamer mee te slepen maar of het gaat lukken...?
Wordt vervolgd..


Dit kaartje maakte ik met de White Christmas stempelset en eerlijk gezegd...
Ik vind het wat simpel.
Ik heb zoveel leuke ideeen met de stempels uit deze set maar het ontbreekt me gewoonweg aan tijd.

Er spelen ideetjes door mijn hoofd die ik maken zou kunnen die niets 
met kerst te maken hebben.
Ik wil maar zeggen: deze set kun je ook na de kerst nog gebruiken.
Het autootje, de bomen, de ijsbeer, het hertje en de vogeltjes, je zou er hele leuke dingen meer kunnen verzinnen.
Als je de tijd had...

Maarja, beter geen tijd dan je vervelen denk ik dan maar!


---

WEEKLY DEALS

---


(klik op het plaatje)


INSTAPACTIE VOOR NIEUWE DEMONSTRATRICES


Denk jij erover om ook demonstratrice te worden voor Stampin' Up!, 
dan is dit je kans!
Deze week is er namelijk een unieke acties voor iedereen die in wil stappen:

Ontvang enkel deze week 25% korting op je starterspakket.
Je betaalt €96,75 ipv € 129,=
Je zoekt nog steeds ter waarde van € 175,= uit.
Ontvang daar bovenop 5% extra over je omzet in december.
-Eenmalig 30% (ipv 20%) op je eerste bestelling van € 200,= voor 31 december

Hier vind je meer informatie.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan op Stampinunlimited@hotmail.com

*actie is geldig van 25 november tot 2 december

Geen opmerkingen :

Een reactie posten