vrijdag 28 november 2014

VINTAGE FRIDAY

Voor vintage friday maakte ik dit keer een boekenlegger.
Ik ben namelijk zo'n hopeloos ouderwets iemand die nog boeken leest.
Van papier bedoel ik.
Ik wil geen e-reader, dat lijkt me helemaal niets.
Maar....
Nu is er een situatie ontstaan waarin vriendin 1 zegt:
"Ik heb "Debet" van Saskia Noort gelezen, wat een goed boek zeg"
Vriendin 2 zegt dan: "De Kraamhulp" van Esther Verhoeff is ook erg goed"
 Ik zeg dan:
"Oh, mag ik die boeken van jullie lenen?"
En krijg dan als antwoord:
"Ik heb hem alleen digitaal schat. En nog 3000 andere titels ook. Dus wanneer schaf je nou eindelijk eens een e-reader aan?"
Pffff....

En nu heb ik dus van een vriendin een e-reader mogen lenen om er "aan te wennen"
Bah, eigenlijk wil ik niet.
Maarja, gedwongen door de omstandigheden probeer ik het toch maar.

Maar een boekenlegger blijft altijd handig toch?
En ach, als ik hem niet als boekenlegger ga gebruiken, kan ik hem altijd nog aan
een cadeautje hangen.








---

INSTAPACTIE VOOR NIEUWE DEMONSTRATRICES


Denk jij erover om ook demonstratrice te worden voor Stampin' Up!, 
dan is dit je kans!
Deze week is er namelijk een unieke acties voor iedereen die in wil stappen:

Ontvang enkel deze week 25% korting op je starterspakket.
Je betaalt €96,75 ipv € 129,=
Je zoekt nog steeds ter waarde van € 175,= uit.
Ontvang daar bovenop 5% extra over je omzet in december.
-Eenmalig 30% (ipv 20%) op je eerste bestelling van € 200,= voor 31 december

Hier vind je meer informatie.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan op Stampinunlimited@hotmail.com

*actie is geldig van 25 november tot 2 december

Geen opmerkingen :

Een reactie posten