maandag 1 december 2014

CHALKBOARD TECHNIQUE

Gaap....
Ben een beetje moe...
Dat krijg je zo he, als je met 8 vriendinnen in een huisje gaat zitten 
voor het weekend....
Dan wordt er een hoop flauwekul gemaakt en ga je laat naar bed.
Nouja, op mijn werk maar bijslapen vandaag (geintje!!!)

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje dat ik maakte met de "chalkboard tecnique" (oftewel de krijtbord techniek)


Het is super-simpel te doen:
Je stempelt op zwart papier met witte inkt en daarna ga je met 
de embossing buddy over het papier.
(let wel op dat de witte inkt droog is, want drogen duurt langer dan drogen van 
de water-basis inkten van Stampin' Up!)

That's all!



Wil je het zelf een keer proberen ? Of is er misschien een andere techniek waarover je meer uitleg wilt hebben? Boek dan een workshop bij Stampin' Unlimited! 
Mail me je wensen en we stellen een leuke workshop samen.
Stampinunlimited@hotmail.com


---

INSTAPACTIE VOOR NIEUWE DEMONSTRATRICES


Denk jij erover om ook demonstratrice te worden voor Stampin' Up!, 
dan is dit je kans!
Deze week is er namelijk een unieke acties voor iedereen die in wil stappen:

Ontvang enkel deze week 25% korting op je starterspakket.
Je betaalt €96,75 ipv € 129,=
Je zoekt nog steeds ter waarde van € 175,= uit.
Ontvang daar bovenop 5% extra over je omzet in december.
-Eenmalig 30% (ipv 20%) op je eerste bestelling van € 200,= voor 31 december

Hier vind je meer informatie.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan op Stampinunlimited@hotmail.com

*actie is geldig van 25 november tot 2 december

Geen opmerkingen :

Een reactie posten