woensdag 12 november 2014

HAMBURGERBOX HO! HO! HO!
&
 WEEKLY DEALS

a.s. zaterdag 15 november gaat er een extra bestelling de deur uit.

Het afgelopen weekend vond de make & take van 
Stampin' Unlimited! in Numansdorp plaats.
Teamgenootje Kitty en ik demonstreerden onze creaties en je kon aanschuiven 
voor het maken van een kleinigheidje.
Het was leuk en gezellig en we hebben veel leuke nieuwe mensen ontmoet.

Toen we 's ochtends bepakt en bezakt de deur uitgingen kwamen we de 
buurman tegen die in de tuin ging werken.
"Zo dames, waar gaan jullie naartoe?"vroeg hij
"Wij gaan demonstreren in Numansdorp" antwoordde ik,
waarop hij zei: 
"Waartegen?"


Grappig toch! Ik zag het helemaal voor me!
Wij demonstreren voor meer knutseltijd!
hahaha :-)

En dan hierbij mijn creatie voor deze woensdag:



Met de Hamburger Box Bigz XL stans heb je in een handomdraai een 
leuk doosje gemaakt!
Ik gebruikte hier kraft papier dat ik bestempelde met witte inkt.


Met de stempelset Playful Pennants en de bijbehorende pons heb net zo snel een leuk kerstboompje gemaakt:



WEEKLY DEALS


Zit er iets tussen de weekly deals dat je graag zou bestellen?
Laat het me dan weten want a.s. zaterdag 15 november gaat er een extra bestelling de deur uit.
Stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten