maandag 10 november 2014

BRIGHT & BEAUTIFUL KERST MELKPAK

Als je iemand een leuk klein cadeautje wilt geven, is een melkpakje snel gemaakt.
Op de een of andere manier ziet zo'n mini-melkpakje er altijd grappig uit.
Ik heb het hier gemaakt van mooi Lost Lagoon papier en ik gebruikte de stempel uit de stempelset "Nature's Peace" voor het stempelen van de 
sneeuwster en daarvoor gebruikte ik witte inkt.



Uiteraard doe je er iets lekkers of iets leuks in voordat je het doosje cadeau doet!
Ik heb er voor de foto enkel wat tissue papier in gestopt zodat je ziet dat ik er een raampje in gemaakt heb met mijn decorative label pons. 
Als je het vlakje eruit geponst hebt, plak je er een stukje window sheet achter, voordat je het doosje in elkaar plakt.



Voor het stempelen van de sterretjes die op de voorkant geplakt zijn gebruikte 
ik de stempelset "Bright & Beautiful"


Zo gepiept!
De ontvanger zal er blij mee zijn, zeker weten!

Zelf proberen?
Ga naar de template maker op mijn blog, die vind je in de rechter side bar,helemaal onderaan. Zoek het milk karton op en voer de maten in zoals jij die wilt hebben. (groot of klein, het maakt niet uit)
Daarna klik je op "create" en wordt je patroon gemaakt.
Succes!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten