vrijdag 7 november 2014

VINTAGE FRIDAY

eerstvolgende verzamelbestelling = 8 november


Voor deze vintage friday maakte ik een kaartje met gebruik van twee stempelsets:
"Gorgeous Grunge" voor de achtergrond en "Daydream Medaillions"  voor het cirkelfiguur in het midden.

Ik stempelde met de kleur Early Espresso op vanille kleurig papier en plakte de cirkels in lagen op een achtergrond van Lost Lagoon papier.
Hier en daar heb ik wat bruine inkt aangebracht (Baked Brown Sugar) met een paint dauber en alle randjes heb ik gerafeld.
De brad in het midden bewerkte ik met een blendability zodat hij 
heel vaag gekleurd is.

Al met al ben ik tevreden behalve over het strikje...
Moet dat er nou echt wel bij?
hmmmm....
Wat vinden jullie?




---

MAKE & TAKE NUMANSDORP

Morgen demonstreren teamgenootje Kitty en ik in Numansdorp, in de winkel van 2-Times op de Heulbrug.
Kom je gezellig langs om een make & take te doen voor € 1,= ? 


---

Het wordt een stormachtig weekend (zeggen ze), dus echt knutselweer!
Ik ga gauw alles klaarzetten voor de workshop servethouders die ik over een uurtje hier thuis geef.
Fijn weekend allemaal en maak er wat moois van!
Mocht je nog een bestelling door willen geven, hou dan in de gaten dat ik morgen avond ga bestellen dus zorg dat je lijstje op tijd bij mij is.

1 opmerking :