woensdag 10 december 2014

CHRISTMAS CRACKERS
&
DECEMBER ACTIE: BESTEL EN MAAK KANS OP EEN STEMPELSET

Eerstvolgende verzamelbestelling = 12 december



Voor twee workshops die ik deze week geef heb ik me lekker uitgeleefd in het maken van kleine christmas crackers.


Alle deelneemsters van de workshops krijgen zo'n zelfgemaakte cracker van mij cadeau, zomaar, omdat het zo leuk is om er eentje te krijgen.
En natuurlijk ook om te laten zien dat het envelope punch board zo'n ontzettend leuk en veelzijdig artikel is.
De christmas crackers zijn in een handomdraai gemaakt met het envelope punch board; ik zou niet meer zonder kunnen!

 


Laat me jouw creatie met het envelope punch board zien; mail me 
foto's van je creatie.
Als jouw foto geplaatst wordt op mijn blog win je een leuk kleinigheidje.

---

WEEKLY DEALS


Zit er iets van je gading tussen?
Mail me je bestelling: Stampinunlimited@hotmail.com

---


DECEMBER ACTIE: BESTEL EN MAAK KANS OP EEN STEMPELSET

Wanneer je bij Stampin' Unlimited! in de maand december een bestelling doet van
 € 60,= of meer, maak je kans op de onderstaande prijs:



De super-leuke stempelset "Good Greetings" die door zijn veelzijdige teksten
 het hele jaar te gebruiken is.


De cardkit "Moonlight compleet met embellishments, waarmee je 
enkele hele leuke kaarten kunt maken.

Voor iedereen die in december een bestelling doet van € 60,= of hoger doe ik een lootje in de hoge hoed.
Op 1 januari trek ik het winnende lot.
De winnaar krijgt de stempelset en de cardkit op de deurmat!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten