vrijdag 12 december 2014

VINTAGE FRIDAY
&
NIEUWE NEDERLANDSE STEMPELSET

Ik was vandaag vroeg uit de veren om jullie een leuk kaartje te kunnen laten zien.

Een kaartje met de "Four Feathers" bundel:

Deze bundle framelits/stempelset is de goedkoopste bundel in het assortiment, 
ze kost slechts € 23,50 en je kunt er hele leuke dingen mee maken!
Kijk maar eens wat ik hier te voorschijn toverde:


De veertjes stempel je eerst met de stempelset, en daarna snijd je ze uit met de bijbehorende framelits.
Een kind kan de was doen.
En, wat vinden jullie ervan?

Vind je het een leuk kaartje? 
Stuur me dan eens een berichtje en steek wat veren in mijn ....

je-weet-wel!!


---

K.J.E.G. 

Leuk nieuws!
Vanaf 06 januari komt er een nieuwe Nederlandse set op de markt genaamd
 K.J.E.G. (Koop je eigen geschenk)


SUPERLEUK!

---

DECEMBER ACTIE: BESTEL EN MAAK KANS OP EEN STEMPELSET

Wanneer je bij Stampin' Unlimited! in de maand december een bestelling doet van
 € 60,= of meer, maak je kans op de onderstaande prijs:


De super-leuke stempelset "Good Greetings" die door zijn veelzijdige teksten
 het hele jaar te gebruiken is.


De cardkit "Moonlight compleet met embellishments, waarmee je 
enkele hele leuke kaarten kunt maken.

Voor iedereen die in december een bestelling doet van € 60,= of hoger doe ik een lootje in de hoge hoed.
Op 1 januari trek ik het winnende lot.
De winnaar krijgt de stempelset en de cardkit op de deurmat!

1 opmerking :

  1. Een hele mooie vintage kaart! Wat een te gekke stempelset van SU, ben blij dat ze ook eens wat meer aan de Dutchie's gaan denken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen