maandag 15 december 2014

 MANY MERRY STARS DOOSJE MET KLEPJE

Bleh, ik ben ziek... :-(
(Teveel pepernoten gegeten? overdosis workshops gehad?)
Wie zal het zeggen? Ik lig in ieder geval in bed en ben tot niets in staat.
(Ja, af en toe naar de WC rennen omdat.. nouja, laat maar zitten)
Gelukkig had ik nog een blogpost klaar staan, dus hier komt 'ie:


Met de leuke kit "Many Merry Stars" maak je ontzettend leuke sterdoosjes en je bent wel even zoet want in de kit zit materiaal voor maar liefst 26 doosjes.
Maar..... 
De doosjes worden helemaal dichtgeplakt en stel nou dat je er 
iets lekkers in wilt doen om cadeau te geven?
Daar heb ik het volgende op bedacht: Ik heb de zijkant niet helemaal dichtgeplakt
 en er een deurtje in gemaakt. Simpel zat!




De creaties die vorige week gemaakt werden op twee workshops die ik gaf, 
volgen zo snel mogelijk.
Blinnie gaat nu eerst even uitzieken.
Hup, onder de wol!

---

DECEMBER ACTIE: BESTEL EN MAAK KANS OP EEN STEMPELSET

Wanneer je bij Stampin' Unlimited! in de maand december een bestelling doet van
 € 60,= of meer, maak je kans op de onderstaande prijs:


De super-leuke stempelset "Good Greetings" die door zijn veelzijdige teksten
 het hele jaar te gebruiken is.


De cardkit "Moonlight compleet met embellishments, waarmee je 
enkele hele leuke kaarten kunt maken.

Voor iedereen die in december een bestelling doet van € 60,= of hoger doe ik een lootje in de hoge hoed.
Op 1 januari trek ik het winnende lot.
De winnaar krijgt de stempelset en de cardkit op de deurmat!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten