maandag 19 januari 2015

BUTTERFLY BASICS

In dit filmpje kun je zien hoe je met de mooie set "Butterfly Basics" in 10 minuten 20 leuke kaarten kunt maken:



Ik nam zelf iets langer de tijd (ik maak nooit hele stapels kaarten maar altijd een per stuk) en dit is mijn versie geworden:

 

Ik stempelde op Crumb Cake papier en gebruikte voor de vlinders en het
randje de kleur "Rich Razzleberry"
Toen de kaart helemaal af was, heb ik hem ge-embosst met de
 "Decorative Dots" embossing folder.
Op de plekken waar de blaadjes gestempeld zijn heb ik vervolgens de ge-embosste gedeelten weer een beetje glad gestreken met mijn vouwbeen. Zo worden de blaadjes wat beter zichtbaar.




---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.

---

ACTIE VOOR NIEUWE DEMONSTRATRICES


Nu is het juiste tijdstip om in te stappen als nieuwe demonstratrice!
Waarom?

Omdat je voor het starterspakket € 129,= euro betaalt en voor € 175,=
 aan artikelen mag uitzoeken

Omdat je bovendien nog iets extra's mag uitzoeken:
Optie 1: een gratis "Simply Created Project Kit"



of
Optie 2: twee gratis cadeaus uit de Sale-a-bration flyer


Nu instappen?
Klik dan hier en schrijf je vandaag nog in!

---

VAKANTIE

Ik ben op vakantie van 25 januari t/m 16 februari dus tijdens die periode kun je geen bestelling plaatsen. Toch loont het om te wachten tot de eerstvolgende bestelronde op 27 februari want wie wil dit schitterende prijzenpakket nu niet winnen? :-)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten