woensdag 21 januari 2015

BIG DAY

Met de "Big Day" stempelset (een van de gratis SALE-A-BRATION sets)
 maakte ik dit verjaardagskaartje:



De afbeelding stempelde ik met Versamark en daarna embosste ik met witte embossing poeder. De afbeelding wordt dan sprankelend wit.
Wanneer je met witte inkt stempelt op zwart papier wordt het minder "fel" wit, dan lijkt het meer op een krijtbord effect.
Dat kan ook mooi zijn, maar ik koos dit keer voor fel!
Verder gebruikte ik de "Letterpress Alphabet" embossing folder voor dit kaartje en natuurlijk de "Bow Builder Punch"voor het leuke strikje aan de bovenkant.






Wanneer je tijdens de SALE-A-BRATION voor € 60,= bestelt, mag je uit de SALE-A-BRATION flyer een van de gratis cadeaus kiezen.
En waarom niet deze leuke set?
Hij biedt mogelijkheden te over!


---

WEEKLY DEALS



---

ACTIE VOOR NIEUWE DEMONSTRATRICES


Nu is het juiste tijdstip om in te stappen als nieuwe demonstratrice!
Waarom?

Omdat je voor het starterspakket € 129,= euro betaalt en voor € 175,=
 aan artikelen mag uitzoeken

Omdat je bovendien nog iets extra's mag uitzoeken:
Optie 1: een gratis "Simply Created Project Kit"



of
Optie 2: twee gratis cadeaus uit de Sale-a-bration flyer


Nu instappen?
Klik dan hier en schrijf je vandaag nog in!

---

VAKANTIE


Ik ben op vakantie van 25 januari t/m 16 februari dus tijdens die periode kun je geen bestelling plaatsen. Toch loont het om te wachten tot de eerstvolgende bestelronde op 27 februari want wie wil dit schitterende prijzenpakket nu niet winnen? :-)
Mocht je echt niet willen wachten, dan kun je je bestelling plaatsen bij Kittyvanthof@gmail.com

1 opmerking :