vrijdag 23 januari 2015

VINTAGE FRIDAY

Daar is-ie weer: vintage friday.
Mijn favoriete deel van de week!
En dat geldt natuurlijk sowieso al voor het feit dat het vrijdag is!
(sorry voor alle mensen die in het weekend werken moeten)

Voor deze vintage friday maakte ik een kaartje voor iemand die
 voor zijn rijbewijs geslaagd is.
In hoeveel keer reed jij af?
Ik in EEN keer!


Ik gebruikte de nieuwe sets "Guy Greetings" en met enkele stempels uit de set "Butterfly Basics" stempelde ik de randjes (bandensporen) 
en het gaasachtige patroontje.
Als achtergrond voor de oldtimer gebruikte ik mijn old-time favorite: 
de "Hardwood" achtergrond stempel.
Die laatste stempel heb ik echt al zo mega-veel gebruikt dat ik niet denk 
dat ik die ooit nog wegdoe. Hij past echt overal bij!

De oldtimer heb ik uitgesneden met mijn deco-labels framelits en om het geheel af te maken prikte ik een randje rondom de bruine kaart met mijn paper-piecing essentials pack (da's een mond vol, ik noem het gewoon "prikmallen")



 


---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten