woensdag 18 februari 2015

INDESCRIBABLE GIFT

Hallo allemaal!
Hebben jullie me gemist?
Wij zijn weer terug van onze rondreis door Laos, Vietnam en Cambodja
 en het was geweldig!

Uiteraard heb ik naast het zien van veel interessante dingen ook 
veel inspiratie opgedaan - op alle gebied.
Maar daarover binnenkort meer!

Nu eerst een kaartje dat gemaakt is met de mooie lente-set "Indescribable Gift" :



---

WEEKLY DEALS


Wil je een artikel uit de weekly deals bestellen?
Mail me je besteling: Stampinunlimited@hotmail.com

---


WORKSHOP MINI-ALBUM



Er zijn nog plekken open voor de workshop
 op 21 februari:

Geef je snel op!

Zaterdag 21 februari (NOG 2 PLEKKEN BESCHIKBAAR)
Tijd: 11.00 - 15.00 uur
Prijs: € 12,95 inclusief alle materialen.

Geef je snel op!

---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten