woensdag 14 januari 2015

PINGUINS & WEEKLY DEALS

Vinden jullie pinguïns ook van die grappige beestjes?
Ik heb het geluk dat ik tussen een hele kolonie door heb mogen
 lopen in Patagonië, Argentinië.
Wat een geweldige belevenis was dat!


De pinguïns hebben ten alle tijden voorrang.


Ze komen uit zee om hun eigen holletje op te zoeken


maar eerst gaan ze even lekker staan zonnen:


Zeg nou zelf: wie kan zeggen dat 'ie samen met een pinguïn heeft 
staan zonnen in Patagonië?
 Nou, ik dus! :-)

Ik zat de foto's uit te zoeken en te bekijken van deze reis in 2013 
en toen kreeg ik zin om dit pinguïn kaartje te maken:




De pinguïns maakte ik met de Owl Builder Punch.
Je ponst, knipt de oortjes af en je hebt een pinguïn.
Zo simpel is het!


---

WEEKLY DEALS


Wil je een artikel uit de weekly deals bestellen?
Mail me dan: Stampinunlimited@hotmail.com

---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.

---

VAKANTIE

Ik ben op vakantie van 25 januari t/m 16 februari dus tijdens die periode kun je geen bestelling plaatsen. Toch loont het om te wachten tot de eerstvolgende bestelronde op 27 februari want wie wil dit schitterende prijzenpakket nu niet winnen? :-)

1 opmerking :